• Domov
  • Dogodki
  • Kako oblikovati kolesarsko turistično destinacijo

Petek 18.9.2015 ob 10:00 do 2:00

Mestna občina Kranj, Slovenski trg 1, Kranj, Slovenija

V okviru EVROPSKEGA TEDNA MOBILNOSTI Skupnost občin Slovenije v sodelovanju z Mestno občino Kranj ter Zavodom tovarna trajnostnega turizma GoodPlace, organizira delovni posvet na temo Kako oblikovati kolesarsko turistično destinacijo.

Posvet se bo izvedel po naslednjem programu:

10:00     Uvodni nagovor

od 10.10 do 10.30     Jana Apih, GoodPlace: Umestitev kolesarskega produkta v načrtovan, trajnosten razvoj slovenskega turizma

od 10.30 do 10.50    Peter Zajc: Izzivi s katerimi se srečuje kolesarski turizem v Sloveniji

od 10.50 do 11.20     Odmor za kavo

od 11.20 do 12.40     Jan Klavora, Peter Dakskobler in Andrej Žigon: Kako postati uspešna kolesarska destinacija

od 12.40 do 13.30    Jan Klavora: Kako razviti kolesarski turistični produkt ter primer uspešnega kolesarskega turističnega produkta Trans Slovenia

od 13.30 do 14.00    Razprava

14:00                         Kosilo

Prijavnico za posvet najdete tukaj.

VABILO -Kako oblikovati kolesarsko turistično destinacijo

V nadaljevanju še nekaj o predavateljih.

Jana Apih:

Vodi Zavod tovarno trajnostnega turizma GoodPlace, ki je v letu 2015 v sodelovanju s SPIRIT Slovenija pripravila program Slovenia Green, s pomočjo katerega bodo slovenske turistične destinacije pridobile oceno trajnosti ter na osnovi le-te vzpostavile sistem izboljšav. V tem procesu sodeluje s turističnimi destinacijami, kot so Ljubljana, Ptuj, Dolina Soče in druge. Ključni izzivi je prav umeščanje turističnih produktov v prostor na način, ki bo temeljil na odgovornem odnosu do narave, lokalne tradicije in kulture ter bo prinašal pozitivne ekonomske učinke za lokalno gospodarstvo. GoodPlace je partner globalne mreže Green Destinations ter nosilec mednarodnih certifikacijih shem.

Peter Zajc:

Je gorski kolesar, geograf, vodja projektov in raziskovalec, zaposlen pri Regionalni razvojni agenciji za Koroško. Med drugim opravlja delo koordinatorja Slovenskega gorsko kolesarskega konzorcija Odprimopoti.si. Zadnjih nekaj let je sodeloval v številnih kolesarskih in gorsko kolesarskih razvojnih projektih na lokalni, nacionalni in mednarodni ravni. Trenutno piše magistrsko delo na temo urejanja gorskega kolesarstva v naravnem okolju na primeru raziskave na Pohorju.

Peter Dakskobler:

je v festivalu Soča Outdoor združil leta izkušenj v turizmu in organizaciji dogodkov, v sklopu lokalne turistične organizacije pa je razvil festivalno produktno znamko Soča Festivalley. V organizaciji je bil odgovoren za evropski projekt BiMobis, katerega rezultat je bila čezmejna krožna kolesarska pot, hkrati pa so bili položeni temelji za kolesarko destinacijo Alpe–Jadran. Kot vodja turno kolesarskega odseka si prizadeva za izboljšanje lokalnih pogojev, v okviru Slovenskega gorsko kolesarskega konzorcija pa za legalizacijo te športne dejavnosti. Na tujem sodeluje s pomembnimi nemškimi razvijalci kolesarskega turizma, s katerimi so pred kratkim oblikovali in ponudili produkt Trans Slovenija. Kot samostojni podjetnik poleg turizma pod lastno blagovno znamko Marsky združuje še psihologijo in šport.

Jan Klavora:

je kot vodič raftinga in kajaka že pri 15-ih delal v eni izmed posoških športnih agencij. Leta 2003 je postal solastnik športne agencije Maya. Šest let kasneje se je zaposlil pri agenciji Go.Mice v Ljubljani, kjer je opravljal delo pomočnika urednika revije Kongres in organiziral turistične borze. Pred tremi leti je stopil na pot samostojnega podjetnika in med drugim kot zunanji sodelavec na evropskem projektu iCON pomagal pri vzpostavitvi združenja Bike Alpe Adria. V sklopu tega si v mrežo ponudnikov vključeni člani prizadevajo, da območje od Alp do Jadrana postane ena privlačnejših kolesarsko-turističnih destinacij. Pred dvema letoma je skupaj s kolegi prvič organiziral Soča Outdoor Festival, ki danes sodi med največje slovenske športne dogodke. Leto kasneje je postal koordinator Trans Slovenia daljinske kolesarske poti. Je tudi ustanovni član Tovarne trajnostnega turizma – GoodPlace, ki v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo razvija trajnostni turizem v Sloveniji.

Jan Klavora in Peter Dakskobler sta v projektni ekipi v celotni dolini Soče (3 občine), ki razvija kolesarski turizem. Prevzela sta vodenje izdelave kolesarske strategije za Goriško statistično regijo ter sodelujeta pri pripravi kolesarske strategije za Tržič.

 

Andrej Žigon:

se zadnjih 16 let se ukvarja z akcijskimi športi in gorskim kolesarstvom – sprva v vlogi športnika, kasneje pa v vlogi specialista za marketing in svetovalca za infrastrukturo v adrenalinskih športih ter gorskem kolesarstvu. Deloval je na mestu direktorja trženja vodilnega evropskega podjetja za razvoj snežnih parkov Schneesternu in pridobil izkušnje na področju gorsko kolesarskega turizma v Kanadi. Bil je zaposlen tudi kot direktor trženja podjetja TMG-BMC Ltd., ki je odgovorno za mišično diagnostiko in optimizacijo treningov v elitnih športnih institucijah kot so FC Barcelona, Manchester United FC itd. Je soustanovitelj in glavni izvršni direktor podjetja Alliance Action Sports Experts, kjer deluje na področju razvoja gorsko kolesarskega turizma. Bil je tudi gostujoči govorec na konferencah v organizaciji Svetovne turistične organizacije (UNWTO), Mednarodne zveze za gorsko kolesarjenje, Ride kongresa itd.


Nazadnje posodobljeno:

Ne vozi se sam

Imate prosto mesto v avtomobilu?
Razdelite si stroške in uživajte v dobri družbi.
Dogodek je že potekel.