• Domov
  • Dogodki
  • OSNOVE CELOSTNEGA KOMUNICIRANJA II – prednosti, načini in orodja

četrtek 17.6.2021 ob 12:30 do 15:00

Dogodek organizira, soorganizira ali se izvaja v partnerstvu s SOS

Skupnost občin Slovenije organizira niz šestih izobraževanj pod skupnim naslovom OSNOVE CELOSTNEGA KOMUNICIRANJA ZA OBČINE IN JAVNE ZAVODE. Skozi niz šestih predavanj o osnovah celostnega/korporativnega komuniciranja bomo tematiko obdelali  iz različnih vidikov in skozi različna razpoložljiva orodja in načine. Po prvem, uvodnem predavanju, ki je bilo namenjeno  pregledu vseh tem predavanj in pogledu na komuniciranje iz osebne perspektive. Odgovorili smo na vprašanje kako okrepiti lastno suverenost in blagostanje, da lahko uspešno komuniciramo. Človekovo blagostanje je namreč rezultat njegovega odnosa do sebe, do soljudi, do okolja in življenja ter ni nekaj samo po sebi umevnega. Začne se tudi s komunikacijo s samim sabo in našo komunikacijo z okoljem. V tem kontekstu smo se pogovorili tudi o suverenosti, osebni odgovornosti, asertivni komunikaciji ter konstruktivnem podajanju kritike, ki je vsekakor del naše komunikacije.

 

Naslednje izobraževanje nam bo pomagalo odgovoriti na vprašanje zakaj je komunikacija z javnostmi pomembna, katere so ključne javnosti občin in javnih zavodov, katere so osnove korporativnega/celostnega komuniciranja in kaj so njegove prednosti, opravili pa bomo tudi vpogled v družbena omrežja. Predavanje je samostojna enota z naslovom:

OSNOVE CELOSTNEGA KOMUNICIRANJA II

– prednosti, načini in orodja –

izobraževanje bo potekalo v četrtek, 17. junija 2021,

od 12.30 do 15.00

preko spletnega orodja ZOOM

 

Predavanje bo zajemalo naslednje vsebine:

  • Vse o komunikaciji in sodobnih pristopih v komunikaciji.
  • Kaj pomeni celostna komunikacija oziroma »korporativno komuniciranje« v občinah in javnih zavodih?
  • Kako s celostno komunikacijo vzdrževati vzajemno koristne odnose z različnimi deležniki / javnostmi.
  • Načini in pristopi za zagotavljanje enotne in usklajene komunikacije med občinami in javnimi zavodi ter ključnimi javnostmi (enotna grafična podoba, dogodki, foto in video material, uporaba družbenih omrežij, etični kodeksi za uporabo družbenih omrežij ipd.)
  • Zakaj je komunikacija z javnostmi pomembna / kako uspešno komunicirati z različnimi javnostmi?
  • Prednosti celostnega komuniciranja pri izvajanju delovnih nalog in projektov, pri pripravi poročil, pridobivanju udeležencev ipd.

O PREDAVATELJICI:

Izobraževanje bo izvedla dr. Martina Rauter, univerzitetna diplomirana komunikologinja. Dr. Rauterjeva je bila v 11 let zaposlena na Mestni občini Maribor, zdaj ima svoje podjetje Smarki, Martina Rauter s.p. Več o njej najdete tudi na njenih spletnih straneh www.smarki.org in LinkedIn družbenem omrežju.

Vabilo za tiskanje

Prijavnica

Dogodek je že potekel.

Nazadnje posodobljeno: