• Domov
  • Novice
  • Komisija občinskih redarjev predlagala spremembo podzakonskih aktov

V torek 7. novembra se je prostorih Mestnega redarstva Ljubljana sestala Komisija za občinsko redarsko službo.  Članice in člani komisije predlagajo, da se v skladu s potrebami občinskih redarstev spremenijo podzakonski akti, zato so se povabilu odzvali tudi predstavniki MJU, ki je skrbnik Zakona o občinskem redarstvu ter Pravilnika o uniformi in službeni izkaznici občinskega redarja,  predstavniki MNZ-ja in Policijske akademije, ki skrbijo za Pravilnik o opremi in načinu uporabe opreme občinskih redarjev ter Pravilnik o strokovnem usposabljanju, obdobnem izpopolnjevanju ter preizkusu znanja občinskih redarjev.

Na sestanku je bilo dogovorjeno, da članice in člani komisije pripravijo konkretne predloge za spremembo Pravilnika o uniformi in opremi občinskih redarjev ter predloge za spremembo Pravilnika o opremi in načinu uporabe opreme občinskih redarjev, medtem ko Pravilnik o usposabljanju ne bo potreben sprememb.

Članice in člani so izpostavili, da pri Pravilniku o uniformi pogrešajo odsevne barve, ter posodobitev materialov, ki jih na trgu ni možno več dobiti. V Pravilniku o opremi smo predlagali spremembe opreme, kot jih ima policija (za ista pooblastila se potrebuje enaka oprema). Občine se srečujejo s težavo predvsem pri nabavi  opreme, saj je naveden pravilnik prepodroben (vsebuje sliko lisic, torbica za občinskega redarja mora biti iz govejega usnja….) kar občinam onemogoča tudi izvesti zakonito javno naročilo.

V nadaljevanju je bilo dogovorjeno, da Skupnost občin Slovenije naroči prevode plačilnih nalogov v 8 jezikov, strošek za prevode pa se razdeli na zainteresirane prekrškovne organe. Strošek posameznega prekrškovnega organa se bo tako zmanjšal iz približno 1.200€ na približno 40€.

 


Nazadnje posodobljeno:
< Vse aktualne novice