V četrtek, 20. maja 2021 je potekal tretji sestanek mreže komunikatorjev občin in občinskih javnih zavodov znotraj SOS. Tema srečanja je bila uporaba Facebooka kot komunikacijskega orodja občin in javnih zavodov. Svoje prakse sta predstavila Neža Nemec iz občine Sevnica in Boštjan Koprivec, direktor občinske uprave Vrhnika. Slednji je izpostavil predvsem kako zelo je pomembno, da se občankam in občanom delo občinske uprave tudi primerno predstavi, saj je v nasprotnem primeru ves trud, ki ga zaposleni vložijo v izvedbo nekaterih nalog, investicij in projektov lahko zaman, ker ti niso opaženi (ali pa so opaženi zgolj največji). Nato pa nastane vtis v javnosti, da se v občinah nič ne dogaja, da zaposleni ne počnejo ničesar. Preko Facebooka lahko takšno dojemanje spremenimo, sploh v populaciji nad 25 let, ki ta medij redno uporablja. Neža Nemec iz občine Sevnica je predstavila uporabo Facebooka na primeru njihove občine, ki uspešno upravlja svoj profil od konca leta 2019 in ima cca. 1700 sledilcev, katerih število počasi raste. Profil so odprli predvsem z željo informacije občine po čim krajši poti spraviti do občank in občanov iz starostne skupine uporabnikov, danes pa se dogaja tudi to, da mediji povzemajo in njihovega FB profila. Povedala je, da za upravljanje profila uporabljajo Creator Studio, Business Suite in Business Manager, dostop do profila je dovoljen 2 skrbnikom, 2 urednikom in 1 analitiku, z uradnim profilom pa ni povezana preko svojega osebnega profila. Objave so redne, pogosto se poslužujejo tudi livestreaminga (tudi preko njihovega Youtube kanala), objave slik, filmov in drugega vizualnega materiala. Občasno objavljajo tudi objave povezanih deležnikov, če jih prepoznajo kot relevantne. Redno sledijo temu, kdo jih v objavah označi, prav tako odgovarjajo na vprašanja oz. komentarje pod objavami, še najraje odgovorijo z novo objavo. Predstavnice in predstavniki mreže komunikatorjev so na podlagi podanih iztočnih predstavitev opravili intenzivno in živahno razpravo o rasti sledilcev, povezavami z drugimi kanali komuniciranja, odnosu med količino objav in relevantnostjo vsebine. Dogovorili so se tudi, da bodo na naslednjem sestanku obravnavali Twitter in tanko linijo med političnim marketingom in komuniciranjem občin/zavodov z javnostmi.