• Domov
  • Novice
  • Na spletnem izobraževanju osvetlili trženjski potencial Facebooka in Instagrama za javni sektor

V četrtek, 4. februarja je potekalo spletno izobraževanje z naslovom Osnovne uporabe Facebooka in Instagrama: potencial za komuniciranje v javnem sektorju. Na izobraževanju smo se posvetili trženjskemu potencialu obeh platform za javni sektor in pravemu načinu komunikacije z uporabniki teh platform za občine in javne zavode občin. Na izobraževanju smo se podrobneje spoznali z obema platformama in algoritmom, ki ga uporabljata. Nato smo se posvetili pripravi vsebin za objavo in načinom za izboljšanje rezultatov. V tretjem delu smo izvedeli kako si zastaviti osnovno strategijo upravljanja s Facebookom in Instagramom in kako si lahko pomagamo z analizami v ozadju platform. Na koncu je bila predavateljica Eva Roškar, izkušena strokovnjakinja za digitalni, vsebinski marketing in družbene medije pri podjetju Kraft & Werk, slušateljem na voljo za vprašanja in odgovore.

< Vse aktualne novice