• Domov
  • Novice
  • Strategija razvoja in uporabe spretnosti Slovenije

7. aprila 2016 je v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport potekala prva medresorska ocenjevalna delavnica projekta Strategija razvoja in uporabe spretnosti Slovenije, ki ga Slovenija izvaja v sodelovanju z OECD, katere se je udeležila tudi predstavnica Skupnost občin Slovenije.

Namen projekta je spodbuditi razvoj, vzdrževanje in uporabo spretnosti v državi, za izboljšanje zaposljivosti in gospodarske rasti ob hkratnem izboljšanju socialne vključenosti v družbo. Slovenija je v projekt vstopila z izvajanjem 1. faze, to je priprave ocene stanja in s tem diagnostičnega poročila.

Ministrica dr. Maja Makovec Brenčič je v uvodnem delu nagovorila udeležence delavnice. Kot je dejala, gre za najširšo delavnico, ki smo jo doslej kdajkoli organizirali v Sloveniji z namenom, da bi v prihodnjih korakih dorekli strategijo razvoja na tem področju. To je še posebej pomembno v tem trenutku, ko pripravljamo strategijo razvoja Slovenije 2050. »Zato je zdaj ravno pravi čas, da se zavemo, kaj je potrebno narediti na področju znanja, razvoja veščin oz. spretnosti in udejanjiti pričakovanja, ki jih ima družba kot celota,« je dejala ministrica in poudarila, da je Slovenija ena redkih in prvih držav, ki se je lotila strategije razvoja uporabe spretnosti.

Na zaključku delavnice je sodeloval tudi visoki predstavnik OECD, gospod Andreas Schleicher, direktor Direktorata za izobraževanje in spretnosti pri OECD in svetovalec generalnega sekretarja OECD. Kot je dejal, je zelo navdušen nad delavnico, saj je Slovenija vprašanje veščin naredila za nekaj, kar zadeva vsakega posameznika v družbi. “Ne gre le za ustanavljanje boljših šol in univerz, temveč tudi za vprašanje, kako lahko Slovenija izkoristi svoj talent in ga prevede v boljše veščine, boljše službe, boljša življenja. Razprava na celotni ravni družbe, kot se dogaja tukaj, je pravi temelj za to.”

Sicer pa so na delavnici poleg predstavnikov OECD in posameznih ministrstev med drugim sodelovali tudi predstavniki izobraževalnih organizacij, raziskovalnih inštitutov, javnih agencij, predstavniki staršev, predstavniki gospodarstva ter kot v uvodu omenjeno, lokalnih skupnosti.


Nazadnje posodobljeno:
< Vse aktualne novice