Praktična uporaba Copilota v Office 365 v poslovanju občin in javnih zavodov

Pri vsakdanji uporabi Worda, Outlooka, Powerpointa, Teamsov ali Excela ugotavljamo, da:

izgubljamo veliko časa s ponavljajočimi se opravili, iskanjem pravih e-poštnih sporočil, pisanjem zapisnikov, urejanjem dokumentov ali ustvarjanjem tabel in prezentacij,

obstaja veliko funkcij in trikov, ki jih nekateri zaposleni zaradi nepoznavanja ne uporabljajo ali ne izkoristijo v polni meri, drugi jih uporabljajo preveč in tako izgubljajo čas, tretji s svojo uporabo izpostavljajo osebne, poslovne ali zaupne podatke in informacije tretjim osebam,

nam Copilot v Office 365 kot osebni asistent z različnimi triki vsakdanja delovna opravila močno olajša, saj lahko piše in oblikuje dokumente namesto nas, povzema dolge e-poštne niti, upravlja koledar, generira Excelove formule, ustvarja profesionalne PowerPoint predstavitve in še veliko več.

Vabimo vas, da se nam pridružite na spletni triurni delavnici, ki bo potekala v sredo, 19. 3. 2025 z začetkom ob 10.00 uri,

na kateri nam bo Peter Mesarec iz podjetja SEOS.si predstavil  veliko praktičnih rešitev, ki jih boste lahko takoj uporabili:

🔅 Uvod v Copilot in umetno inteligenco v Office 365

🔅 Copilot in varnost

🔅 Copilot v Wordu poenostavi pisanje in oblikovanje

🔅 S pomočjo Copilota postanemo v Outlooku mojstri komuniciranja

🔅 S Copilotom v Excelu do podatkov na dosegu roke

🔅 S Copilotom naredimo privlačnejše predstavitve v PowerPointu

🔅 S Copilotom izboljšamo sodelovanje v Teamsih

🔅 Napredne tehnike za uporabnike z izkušnjami

🔅 Interaktivni del: Reševanje konkretnih vprašanj

 

Podrobnejši program vam je na voljo TUKAJ.

 

Vljudno vabljeni.