
Pri vsakdanji uporabi Worda, Outlooka, Powerpointa, Teamsov ali Excela ugotavljamo, da:
⇒ izgubljamo veliko časa s ponavljajočimi se opravili, iskanjem pravih e-poštnih sporočil, pisanjem zapisnikov, urejanjem dokumentov ali ustvarjanjem tabel in prezentacij,
⇒ obstaja veliko funkcij in trikov, ki jih nekateri zaposleni zaradi nepoznavanja ne uporabljajo ali ne izkoristijo v polni meri, drugi jih uporabljajo preveč in tako izgubljajo čas, tretji s svojo uporabo izpostavljajo osebne, poslovne ali zaupne podatke in informacije tretjim osebam,
⇒ nam Copilot v Office 365 kot osebni asistent z različnimi triki vsakdanja delovna opravila močno olajša, saj lahko piše in oblikuje dokumente namesto nas, povzema dolge e-poštne niti, upravlja koledar, generira Excelove formule, ustvarja profesionalne PowerPoint predstavitve in še veliko več.
To pomeni manj ročnega dela, manj stresa in več časa za pomembnejše naloge.
Raziskave kažejo, da lahko usposobljeni sodelavci, ki uporabljajo napredna orodja umetne inteligence, izboljšajo svojo učinkovitost za do 40 %. |
Zaradi velike zanimanja vas vabimo, da se nam pridružite na spletni triurni delavnici, na kateri se bomo naučili veliko praktičnih rešitev, ki jih boste lahko takoj uporabili.
Na izobraževanju bo ponovno z nami Peter Mesarec iz podjetja SEOS.si, ki nam bo predstavil naslednje izzive:
- Kako Copilot deluje?
- Copilot in varnost
- Copilot v Wordu poenostavi pisanje in oblikovanje
- S pomočjo Copilota postanemo v Outlooku mojstri komuniciranja
- S Copilotom v Excelu do podatkov na dosegu roke
- S Copilotom naredimo privlačnejše predstavitve v PowerPointu
- S Copilotom izboljšamo sodelovanje v Teamsih
- Napredne tehnike za uporabnike z izkušnjami
Vabilo s podrobnejšimi informacijami vam je na voljo TUKAJ.
Prijavite se na ta dogodek
Za prijavo na prireditev morate biti registriran uporabnik na naši spletni strani. Za registracijo obiščite našo registracijsko stran.
Če ste že registrirani, se prijavite tukaj in se nato vrnite na prijavo na dogodek.