Protokolarni dogodek od A do Ž

Podobo organizacije sestavljajo tudi poslovna srečanja v obliki sestankov, konferenc, predstavitev, prazničnih prireditev, novinarskih konferenc in ostalih protokolarnih dogodkov.

Priprave na vsak tovrstni dogodek se začnejo že veliko pred izpeljavo. Pri tem mora organizator poznati več področij. Le skrbno pripravljen in izveden dogodek zagotavlja uspeh in pripomore k ugledu organizacije. Tovrstno druženje mora biti zato skrbno načrtovano, saj gre za neposredno komuniciranje z jasnimi cilji in predvidenim namenom.

Na izobraževanju boste spoznali:

  • razliko med formalnimi in neformalnimi dogodki ter prilagoditve protokolarnih pravil,
  • male in velike skrivnosti vabila, sedežnega reda in govorniškega zaporedja,
  • organizacijo novinarske konference,
  • izjave za javnost,
  • podpisovanja pogodb in sporazumov,
  • izzivov in pasti poslovnih daril,
  • pravila pogostitev in tovrstni bonton na dogodkih,
  • prednosti vrstni red v različnih situacijah,
  • praktične primere prilagoditve (govorov, oblačilnega kodeksa, načina naslavljanja) in
  • prejeli koristne namige iz prakse.

Izobraževanje obsega štiri pedagoške ure s krajšim odmorom in bo izvedeno na daljavo. Prejeli boste tudi gradivo v obliki izročkov.

Prijavite se na ta dogodek

Začetek Torek, 14. Januar 2025. 09:30 Konec Torek, 14. Januar 2025. 13:00
Lokacija Spletno, Zoom
Ta dogodek je organiziran, soorganiziran ali se organizira v partnerstvu s SOS.

Udeležba je plačljiva, prijava je obvezna. Pristopnina za izobraževanje je 50,00 EUR z DDV za občine članice in njihove zavode in 130,00 EUR za občine nečlanice in njihove zavode.

Za prijavo na prireditev morate biti registriran uporabnik na naši spletni strani. Za registracijo obiščite našo registracijsko stran.

Če ste že registrirani, se prijavite tukaj in se nato vrnite na prijavo na dogodek.