Naslovila nas je občina članica, ki prosi za podporo in sodelovanje preostale občine. Zanima jo:
- Kako poteka izvajanje Uredbe o registru pravnih aktov lokalnih skupnosti?
- Ali se pri izvajanju Uredbe pojavljajo kakšne težave?
Kot navajajo na občini, so se sami vnosov lotili s skrbnostjo, vendar se pri tem srečujejo z avtomatiziranim zavračanjem besedil brez pojasnila o tem, kaj je narobe (lahko je ena sama malenkost), kar pomeni, da jim zadeva predstavlja precejšnje organizacijske kot tudi tehnične težave.
Dodatno navajajo, da naj bi težave bile pogostejše pri občinah, ki imajo svoj UL (npr. Dolenjski uradni list), saj je v tem primeru treba vse predpise še oblikovno spremeniti. Že najmanjša »napaka« pa lahko kot pojasnjujejo pomeni zavrnitev pri vnosu v register.
Odgovore na zgornji vprašanji lahko odgovorite spodaj v komentarjih ali posredujete do 1. julija 2024 na ana.plavcak@skupnostobcin.si
Že vnaprej se vam zahvaljujemo za sodelovanje!
Območje samo za člane SOS