Vpliv oglaševanja na zagotavljanje prometne varnosti – ukrepi in izvajanje nadzora

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa je na podlagi dopisa (tukaj) pričela s pridobivanjem podatkov, vezanih na izvajanje ukrepov s področja oglaševanja ob cestah znotraj in izven naselja ter njihovega vpliva na prometno varnost.

V dopisu Agencija apelira, da se v občinske predpise smiselno prenesejo določila Zakona o cestah in Zakona o urejanju prostora ter se pri pripravi prostorskih aktov posebna pozornost nameni umestitvi oglaševalskih površin, objektov in premičnih elementov za obveščanje in oglaševanje. Predlagajo, da se pristopi k ukinitvi oglaševanja, ki:

  • zavaja uporabnike ceste ali ovira njihov pogled na naprave za urejanje cestnega prometa
  • otežuje prepoznavanje naprav za urejanje cestnega prometa
  • ogroža promet s tem, da zmede uporabnike cest in privlači njihovo pozornost
  • zmanjšuje vidljivost na križišču.

S ciljem uvida kakšne aktivnosti in v kakšnem letnem obsegu se v okviru vaših pristojnosti izvajajo v povezavi z oglaševanjem oz. objekti, ki služijo različnim oblikam oglaševanja, prosimo občine za naslednje informacije:

  • Ali vaša občina izvaja inšpekcijski nadzor nad oglaševanjem?
  • V kakšnem obsegu izvajate inšpekcijski nadzor?

Območje samo za člane SOS

Komentiranje, komentarji in končni odgovor na to vprašanje so na voljo samo registriranim uporabnikom, ki so tudi člani Skupnosti občin Slovenije. Prijavite se tukaj in postanite član SOS tu.