
Občine morajo vzpostaviti evidence stavbnih zemljišč v skladu z ZUreP-3 do 31. 12. 2026. Pristojno ministrstvo je že sprejelo podzakonske predpise in metodologijo za njeno vzpostavitev, izvedlo inicialni zajem poseljenih zemljišč ter vzpostavilo informacijski sistem za vodenje evidence na državni ravni. V ta namen bo zagotovljena tudi finančna podpora, javni poziv za pridobitev sredstev pa bo objavljen v prvi tretjini tega leta.
Vzpostavitev evidence stavbnih zemljišč bo pomemben korak k učinkovitejšemu upravljanju prostora in gospodarjenju s stavbnimi zemljišči, zato vas vabimo na posvet, ki bo potekal v
- četrtek, 13. 3. 2025 v Občini Ajdovščina (Ljudska univerza, Stritarjeva ulica 1a) od 10. do predvidoma 13. ure.
Zakaj se udeležiti posveta?
- Pridobitev strokovnih informacij in celovitega vpogleda v pripravo in uporabo evidence stavbnih zemljišč – z vami bodo vrhunski predavatelji s področja urejanja prostora in zemljiške politike;
- Smernice za kakovostno vzpostavitev evidence in uspešno izvedbo javne razgrnitve;
- Poudarek bo na konkretnih korakih in izzivih pri vzpostavitvi evidence stavbnih zemljišč ter uporabi na področju urejanja prostora in zemljiške politike;
- Udeležba na posvetu bo priložnost za mreženje in izmenjavo izkušenj o ključnih vprašanjih na temo evidence stavbnih zemljišč.
Posvet je namenjen županom, direktorjem občinskih uprav, občinskim urbanistom, projektantom ter strokovnim delavcem občin s področja načrtovanja in urejanja prostora ter vsem ostalim zainteresiranim.
Prijave potekajo preko spletne prijavnice na spletni strani dogodka. Morebitna vprašanja vezana na vsebino seminarja lahko tudi predhodno napišete na prijavnico.
- Vabilo s programom – tukaj.
Vljudno vabljeni!
Prijavite se na ta dogodek
Za prijavo na prireditev morate biti registriran uporabnik na naši spletni strani. Za registracijo obiščite našo registracijsko stran.
Če ste že registrirani, se prijavite tukaj in se nato vrnite na prijavo na dogodek.