Zaradi nizke udeležbe, je seminar prestavljen. Novi termin sporočimo naknadno. Hvala za razumevanje.
Pravilnost poslovanja v postopkih javnega naročanja se ne začne s sprejemom internega dokumenta o začetku postopka, niti se konča s pravnomočnostjo odločitve o oddaji javnega naročila, pač pa so občine dolžne pred pričetkom, med postopkom ter v času izvajanja pogodbe o izvedbi javnega naročila poslovati skladno z vso relevantno nacionalno in evropsko zakonodajo.
Razumevanje postopka oddaje javnega naročila zgolj skozi vidik Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) je pomanjkljiv in nezadosten, saj je potrebno pri izvajanju javnega naročila spoštovati med drugim tudi javnofinančne predpise, pravila glede porabe evropskih sredstev, pravila s področja preprečevanja korupcije ter spoštovati pravila v zvezi z dostopom do informacij javnega značaja.
Skupnost občin Slovenije organizira seminar, katerega namen je v predstavitvi najpogostejših odkritih nepravilnosti v procesu javnega naročanja in pravne ter sodne prakse ter oddaja praktičnih napotkov za celovito pravilno izvedbo.
Seminar bo potekal v četrtek, 23. januarja 2025 ob 10. uri preko aplikacije Zoom.
Vsebina seminarja in vabilo za printanje je dostopno TUKAJ.
Vljudno vabljeni!