Kako so javnofinančni, protikorupcijski in predpisi o dostopu do informacij javnega značaja tesno povezani s postopkom oddaje javnega naročila?

Pravilnost poslovanja v postopkih javnega naročanja se ne začne s sprejemom internega dokumenta o začetku postopka, niti se konča s pravnomočnostjo odločitve o oddaji javnega naročila, pač pa so občine dolžne pred pričetkom, med postopkom ter v času izvajanja pogodbe o izvedbi javnega naročila poslovati skladno z vso relevantno nacionalno in evropsko zakonodajo.

Razumevanje postopka oddaje javnega naročila zgolj skozi vidik Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) je pomanjkljiv in nezadosten, saj je potrebno pri izvajanju javnega naročila spoštovati med drugim tudi javnofinančne predpise, pravila glede porabe evropskih sredstev, pravila s področja preprečevanja korupcije ter spoštovati pravila v zvezi z dostopom do informacij javnega značaja.

Skupnost občin Slovenije organizira seminar, katerega namen je v predstavitvi najpogostejših odkritih nepravilnosti v procesu javnega naročanja in pravne ter sodne prakse ter oddaja praktičnih napotkov za celovito pravilno izvedbo.

Seminar bo potekal v četrtek, 23. januarja 2025 ob 10. uri preko aplikacije Zoom.

Vsebina seminarja in vabilo za printanje je dostopno TUKAJ.

Vljudno vabljeni!

Prijavite se na ta dogodek

Začetek Četrtek, 23. Januar 2025. 10:00 Konec Četrtek, 23. Januar 2025. 14:00
Lokacija Spletno, Zoom
Ta dogodek je organiziran, soorganiziran ali se organizira v partnerstvu s SOS.

Pristopnina za izobraževanje je 50,00 EUR z DDV za občine članice in njihove zavode in 130,00 EUR za občine nečlanice in njihove zavode.

Za prijavo na prireditev morate biti registriran uporabnik na naši spletni strani. Za registracijo obiščite našo registracijsko stran.

Če ste že registrirani, se prijavite tukaj in se nato vrnite na prijavo na dogodek.