Razpisni postopek za podelitev občinskih priznanj

Občina članica se je obrnila na SOS z vprašanjem za druge občine članice v zvezi z razpisnim postopkom za podelitev občinskih priznanj.

In sicer:

Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja (KMVVI) kot delovno telo občinskega sveta vsako leto objavi javni razpis za podelitev občinskih priznanj. Predlogu za podelitev priznanja je potrebno priložiti:

  • podatke o predlagatelju (ime in priimek/naziv družbe, naslov, kontaktni podatki),
  • vrsto priznanja, za katero se podaja predlog (naziv častni občan, zlati grb, srebrni grb ali bronasti grb),
  • podatke o predlaganem kandidatu za priznanje (ime in priimek, naslov, kontaktni podatki),
  • utemeljitev oz. obrazložitev predloga, ki mora biti jasna in konkretna s poudarkom na podrobnejšem opisu rezultatov, dosežkov, uspehov ali dela kandidata, zaradi katerih se predlaga,
  • listine, ki potrjujejo navedeno iz prejšnje alineje,
  • datum predloga in podpis predlagatelja oz. žig in podpis zastopnika za pravne osebe,
  • obrazec – soglasje kandidata h kandidaturi in obdelavi osebnih podatkov.

Zanimalo jih je, ali tudi druge občine zahtevate ob prijavi na razpis za podelitev občinskih priznanj soglasje predlaganega kandidata k nominaciji in obdelavi osebnih podatkov v razpisnem postopku?

Odogovore sodelujočih občin si lahko prebrete TUKAJ. Prav tako objavljamo mnenje Informacijskega pooblaščenca glede soglasja za obdelavo osebnih podatkov za namen izvedbe javnega razpisa za podelitev občinskih priznanj z dne 29. 8. 2024.

Območje samo za člane SOS

Komentiranje, komentarji in končni odgovor na to vprašanje so na voljo samo registriranim uporabnikom, ki so tudi člani Skupnosti občin Slovenije. Prijavite se tukaj in postanite član SOS tu.